W celu świadczenia Państwu jak najlepszych usług, wykorzystujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika. Zawsze mogą Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Waszych przeglądarkach lub konfiguracjach usługi.
Rozumiem Więcej

Rozwiąż test: Trudności związane z cyfrową transformacją sprzedaży

Żeby rozwiązać problem, musisz go sobie najpierw uświadomić. Tak samo jest ze sprzedażą – aby ją naprawić, musisz najpierw poznać jej słabości. Pomoże Ci w tym test opracowany przez Donala Daly’ego – eksperta, który od ponad 30 lat pomaga liderom w podnoszeniu efektywności handlowców i zwiększaniu sprzedaży z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.

Test pozwala zdiagnozować obszary deficytowe sprzedaży na trzech najważniejszych poziomach oddziaływania na klienta. Są to:

  • poziom pierwszy (pomoc w kupowaniu), gdy proces zakupowy jest nieformalny i uczestniczy w nim niewielka grupa osób,
  • poziom drugi (przewodnictwo), gdy wpływ zastosowanego rozwiązania na organizację klienta jest większy, proces zakupowy jest prawdopodobnie formalny i więcej osób jest zaangażowanych w decyzję o zakupie,
  • poziom trzeci (partnerstwo), gdy wywierasz duży wpływ na klienta, a proces zakupowy prawie zawsze jest sformalizowany i uczestniczy w nim jeszcze więcej osób.

Przejdź do testu »