W celu świadczenia Państwu jak najlepszych usług, wykorzystujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika. Zawsze mogą Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Waszych przeglądarkach lub konfiguracjach usługi.
Rozumiem Więcej

TEST

[1/3] Trudności związane z cyfrową transformacją sprzedaży na pierwszym poziomie

Zaznacz boks, jeśli wymieniony problem dotyczy Twojego działu sprzedaży.


1.  Mały udział sprzedawców realizujących plan sprzedaży
2.  Nieoczekiwanie utracone lub wygrane transakcje
3.  Błędne prognozy bądź opóźnienie w realizacji transakcji
4.  Duża rotacja sprzedawców
5.  Długi czas potrzebny do wdrożenia nowych pracowników
6.  Niski wskaźnik zwrotu z inwestycji w sprzedaż
7.  Utrata transakcji na rzecz konkurencji
8.  Presja cenowa
9.  Brak spójności lejka sprzedaży
10.  Niedostateczne wykorzystanie systemu CRM
11.  Brak weryfikowalnego potwierdzenia postępów