W celu świadczenia Państwu jak najlepszych usług, wykorzystujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika. Zawsze mogą Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Waszych przeglądarkach lub konfiguracjach usługi.
Rozumiem Więcej

Pobierz raport HBRP: Sprzedaż a nowe technologie

Jak skutecznie sprzedawać w digitalnych czasach?

Automatyzacja procesów, robotyzacja, sztuczna inteligencja – to tylko część trendów nowej rzeczywistości, w której muszą się odnaleźć firmy, by przetrwać. Już nikt nie może lekceważyć tego, jak cyfrowe technologie zmieniają sposób sprzedawania i kupowania!

Lęk przed tym, co nowe, nieznane oraz strach przed „robotami”, które zastąpią handlowców w ich codziennej pracy, sprawiają, że firmy niechętnie podchodzą do transformacji sprzedaży. Tych zmian jednak nie da się już zatrzymać! Co zatem robić?

Sięgnij po wyselekcjonowaną wiedzę o nowych, cyfrowych zasadach sprzedaży wprost z raportu specjalnego „Harvard Business Review Polska”. Pobierz nasze opracowanie, z którego dowiesz się m.in.:

  • Jak zapewnić klientom pozytywne i spójne doświadczenia na wszystkich etapach procesu zakupowego?
  • Jak zmienia się rola handlowca w sprzedaży i jakich nowych kompetencji potrzebuje, by spełnić oczekiwania współczesnych klientów?
  • Jakie powszechne błędy popełniają firmy podczas prób transformacji cyfrowej i jak ich uniknąć?
  • Jak opracować mapę wędrówki klienta i sprawnie weryfikować oczekiwania kupujących podczas customer journey?
  • Jak eliminować przeszkody utrudniające lub zniechęcające klienta do dokonania decyzji o zakupie?

Przeczytaj 3 wybrane przez redakcję „Harvard Business Review Polska” artykuły z praktycznymi wskazówkami: wykorzystaj je w swojej firmie, by dostosować sprzedaż do nowych zwyczajów kupujących i zarabiać więcej.

Uwaga! Oprócz artykułów otrzymasz od nas przydatne linki do treści HBRP.pl pogłębiających tematykę raportu.

Otwarta innowacja. Jak rozwijać firmę, wykorzystując model wspołtworzenia?

Pobranie raportu